dålig sömn..

godmorgon.
fast en god morgon är det inte. jag ska införskaffa en bok på 2000 sidor som jag kan banka mig själv i huvudet med ett par gånger, varje gång jag vaknar är tröttare än när jag gick och la mig.
varje år är det samma sak på häst och vinter. jag kan sova 24 timmar i streck och fortfarande inte känna mig utvild när jag vaknar. det suger. men det går över.
det är ju trotsallt sista dagen innan höstlov nu. då ska jag sova hela dagarna :)!

fredag är det iallafall idag. vilket innebär att jag kan sluta lite när jag vill. dessvärre är det bäst att jag och ida sätterfart på vårat projektarbete nu, så vi kommer någon vart och kan börja med allt. fast jag tror att om vi bara kommer igång så kommer resten att gå av sig självt sen.
så idag ska vi jobba med t-shirttryck på ett manipulativtsätt.

nu ska jag klä på mig.


åh vad jag saknar gotland.. hoppas på att jag och martin kan åka dit över jul, eller någon helg efter det !


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0