come and fly with me

nu har jag kommit in i lov modet tror jag.. det brukar ta några dagar. och igår jobbade jag från halv nio till halv fem, så jag hann aldrig ha lov.. men efter att ha lökat runt i lägenheten halva dagen och vart i stallet hela kvällen och sen veta att jag inte behöver gör något avancerat imorn om jag inte vill, så har jag hittat rätt sinnesstämning.

det gick jätte bra i stallet idag. det gick snabbt och smärtfritt. min nya lärling är hur bra som helst och efter ett par veckor med mig kommer hon att vara ännu bättre. årets lärling typ! haha.

nu sitter jag själv i lägenheten och väntar på att fotbollsnörden martin ska komma hem. jag har ingenaning om när han behagar dyka upp. det var tydligen någon superviktig träningsmatch idag.. ärligt talat kopplade jag bort det örat när han gick igång. nu får jag väl skylla mig själv som inte vet när han kommer hem.
jag överlver nog ;)





jag brukar ju göra det.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0