100 sexigaste..

inte platsade jag på slitz lista över sveriges 100 sexigaste kvinnor i år heller. det är ju för tråkigt att de aldrig upptäcker mig.

sprängmätt och nästintill illamående av alla räkor jag tröck i mig.. martin är inne i sitt fotbollsspel (japp ni läste rätt) och svarar bara mycket lakoniskt och oförståeligt på tilltal..
imorgon ska jag till mitt nya jobb på introduktion. det ska bli spännande. förut var jag lite nervös, men efter att jag läst lite i broschyrerna jag fick så känns det helt okej nu. lite pirrigt bara. det är ju trots allt ett riktigt jobb nu, haha.

på måndag ska jag passa barnen hela dan, från halv nio på morgonen. nu babblar jag obehindrat här. boooring!


även om han gillar fotboll, så är jag ju jävligt lyckligtlottad som har en sådan hjälte till pojkvän!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0