you get what you deserve

goddagens och ursäkta för den torra uppdateringen.
igår var kaos ända tills jag fått i mig ett glas vin och börjat föna håret.

allt började fridfullt med att jag var i stallet och gick tömkörningskursen. sen kom martin och hämtade mig och vi åkte hem. väl hemma insåg vi att det var stopp i rören till badkaret.. likamed att det inte gick att duscha. efter att i två timmar försökt åtgärda problemet gav vi upp och jag ringde panikslagen och gråtfärdig till ida och frågade om jag inte fick duscha där, klart jag fick.

jag var stressad som en jagad kanin och fick knappt i mig någon middag innan jag störtade ner med en fullpackad bag till bussen. bagen innehöll allting jag kunde tänkas vilja ha på mig under kvällen, ALLT mitt smink och halva mitt smyckeskrin. sen hade jag även en påse med det som inte fick plats i bagen, så som skor, partyväska och en vinare.
när jag kom till ida jagade vi ut chrille innan jag började duscha och fixa.

det vart halloween party på the bridge. tro mig när jag säger att det är folket men är med som gör kvällen, inte stället man är på ;).
vi partade hela natten och idag har jag mått, lite sämre än jag velat, lite bättre än jag borde. man får ju vad man förtjänar har jag hört.
nej men det vart en galen kväll med kul människor. min överambitiösa kusin och hans vän var målade i grönt respektive blått från midjan och uppåt..

idag har jag kört det vanliga söndags racet med stall och bussfärd fram och tillbaka. landade slutligen hemma hos ida och chrille och fick se när A.I.K tog hem SM-guldet. det satt fint en bakfull eftermiddag!
bästaste elli var med i stallet idag också och delade med sig av det senaste skvallret på bussen dit och hem.


lite bilder från igår då :)









vill ni se mer så finns det på facebook ;)

//carro

Kommentarer
Postat av: Malin :D

Hahahahaa! vad gör Elin på första bilden? för jag gissar att tungan är elins x)

2009-11-05 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0