whos boobs?

torsdag, check!
ännu en dag avklarad. imorgon är det fredag och thomas ska firas. middag skulle det bli, men ute.. stackars fattiga mej har inte råd att både äta ute och sen gå ut på krogen. så jag får nog välja alternativ två imorgon. alltså bara gå ut på krogen.

fredag imorgon innebär "analysmys" på morgonen, psykologi och sen utsällning med klassen. jippie..
men det är ju en dag som ska klaras av det också.. eller?



jag vill bara veta vems tuttar det här är och varför dem ligger i samma mapp som bilderna från min födelsedag?! haha.. vems?



//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

jag gissar på elins :D

2009-11-06 @ 12:28:59
URL: http://zonic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0