wednesday

och så landade vi på onsdag igen. veckorna går fort nu, det gillar vi!

somnade som en klubbad säl igår kväll, en ovanlig förteelse nuförtiden. men tro mig när jag säger att det känns idag. pigg är fel ord men idag är jag nästan utvilad iallafall. alltid något som vi brukar säga.

ieftermiddag ska jag vaccinera mig mot baconfebern, eller svininfluensan som den heter i dagligttal, men det låter inte lika kul. efter vaccination kommer min kära mamma och hämtar mig och kör mig till donken. sen jobbar jag fyra till åtta. så jag är nog hemma vid nio tiden ikväll.

långdag men det ska nog gå bra. moa säger att det kommer göra det iallafall. jag litar på moa!


fullrulle.

//carro

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är klart det kommer gå bra! :D (jag är smickrad över ditt förtroende!)

2009-11-06 @ 19:24:29
URL: http://moasjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0