tuff dag

nu är jag hemma efter min heldag!

först skola mellan halvnio och halv fyra, sen jobb mellan fyra och åtta.. nu har jag äntligen pustat ut framför datorn och fått i mig middag. har bara käkat en risifrutti och en banan sen klockan elva.. men nu är jag mätt och glad!

jobba gick bra och jag är nöjd och övriga personalen verkade nöjd med mig. nu får vi se när nästa pass kommer. antingen om två veckor, men restaurangchefen sa att hon skulle ringa mig för att boka mig tidigare. får se när det blir. annars är det riktigt pass om två veckor.


nu ska jag hoppa in i duschen, jag tror inte min pojkvän uppskattar att jag luktar cheeseburgare när vi ska sova, he he.


jag var grym som bandit :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0