tisdag

tjock i halsen och ont i öronen.. inte igen. jag har inte tiiid! usch. det blir till att pälsa på sig ordentligt idag.
kunde jag inte ha fått det här på lovet istället? det är slutrusch innan jullov på flera kurser som slutar då. det känns som om man verkligen vill hänga med fram till jul nu. så man slipper plugga skiten ur sig i vår. lika bra att ligga steget före nu liksom.

ikväll är det jobb i stallet och jag se som om jag kan göra min lärling ytterligare lite grymmare, hehe. snart kommer jag inte ens behöva åka dit. eller jo, men snart klarar hon av att vara i ponnystallet själv, vilket är väldigt bra för min del.

nu ska jag hälla i mig en kopp te innan jag klär på mig och fixar.

dags för en ny dag.
mot oändligheten och vidare - som buzz lightyear skulle ha sagt. haha.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0