the painting

jag har krigat på ytterligare med tavlan idag. jag tror jag börjar närma mig ett resultat. några finslipningar och detaljer kvar, men sen är den nog komplett :).

på fredag ska jag få utöva måleri på en hel vägg, haha. ska hem till elli och fredrik och gå lös i deras nya sovrum. hur det kommer bli kan bara gudarna veta. håll tummarna för mig! hehe.
nu ska jag äta lasange, som jag gjort nästan själv.


fler rosor och lite mera pill på handen, även moln och himel är nytt sen sist. kommentera gärna. konstruktiv kritik är alltid välkommen :)

alj




//carro

Kommentarer
Postat av: Carro

Snacka om att du har talang!!

2009-11-15 @ 20:01:31
URL: http://blackeyedblonde.blogg.se/
Postat av: Ida

Jävlar vad snygg den blir!

Rosorna ser ju verkliga ut. Önskar att jag hade ditt öga för sånt ;)

<3

2009-11-15 @ 21:33:36
URL: http://zonic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å, jättefint!!!!!!!!!!!

Skulle det vara nån kritik så kanske rosorna är för fina. Något krokigt eller visset blad skulle kanske göra det ännu mer realistiskt. eller? Ja, det är skitbra iallafall!

kram Mamma

2009-11-16 @ 01:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0