spacemonkey

sängen är så varm och skän på morgnarna.. och det känns som om klockan omöjligt kan vara med än två, tre på natten när man ska gå upp.
men uppe är jag och för ovanlighetensskull har jag redan alla kläder och smink på mig. det kommer ju som sagt hit massa gubbar och ska byta ut att fönster. jag dock ingenaning om när dom kommer, så det är lika bra att vara förberedd.

idag är det torsdag, redan(?!) och jag ska efter en kort skoldag hem till mamma innan jag ska rida. idag har vi foto, rörligbild och religion. ingen hård dag även om rörliga bilden och fotot inte är några höjdare längre..


regn och rusk tre veckor i streck..

//carro

Kommentarer
Postat av: K

Nä fy fan :(

2009-11-19 @ 09:50:01
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0