söndag

så hamnade jag hemma själv igen..
martin har åkt iväg för att titta på fotboll med sin familj. säkert någon jätte viktigt match.. he he.

så jag sitter här själv.

igår flängde jag och ida iväg till thomas tillsammans med baze the maze (som fick agera chaufför). vi var där hela kvällen och umgicks med diverse människor. jag var övertrött som ett djur och pratade oavbrutet i flera timmar. då vill jag poängtera att det inte blev en endaste droppe alkohol för min del. så min snacksalighet berodde enbart på att jag bara sov fyra timmar igår..


vad jag ska ta mig för att göra ikväll har jag inte bestämt ännu. att bara sitta här i sängen med datorn är oerhört lockande. och förmodligen kommer jag inte att komma mycket längre än så här idag.
men det återstår att se.

imorse var jag ute i stallet med emma, det vart tömkörning idag. något som kelly inte var så väldigt imponerad utav..



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0