söndag

godmorgon. här sitter jag och drömmer mig bort till gotland medans jag hör hur det regnar och blåser ute. närsomhelst ska jag och martin ner till gymmet och träna. sen kommer emma och hämtar upp mig när hon slutat jobba för en resa ut till ingarö och hästarna.

igår var en mycket märklig dag. jag sov större delen av dagen. sen sov jag 13 timmar inatt också.. måste vart en jävla fest i fredags, ´haha. undantaget när jag inte sov var när jag och martin handlade och lagade mat. he he.

idag ska martin till sin mormor som han inte träffat på hundra år och jag ska som sagt till stallet. sen ikväll ska jag försöka måla lite. så jag blir klar med tavlan någon gång.






två härliga bilder från gotland i våras.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0