rymdraketer, brevbärare och fotbollsträningar

brevbärare kanske är något för mig? hehe.. både jag och ida var ena riktigt jävlar på att springa i trapphus idag iallafall. de 500 spännen sitter fint till jul.

nu sitter jag och kollar jobb på nätet. skulle vara kul att hitta något man verkligen skulle trivas med.. fast det kanske inte är meningen?

nu väntar jag på att martin ska komma hem från fotbollen. gymmet hade nyinvigning och han försvann efter bara några minuter för att åka iväg och träna. kvar stod jag alldeles ensam och utlämnad till maskiner som mer liknade rymdrakter än något som man tränade muskler på.. nää, jag gav upp efter tre maskiner och lomade hem med svansen mellan benen. bättre lycka nästa gång, som förhoppningsvis blir på onsdag.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0