rise like the sun and fall like the rain.

jag vet inte hur jag lyckas göra samma misstag varenda fredagsmorgon. jag går upp minst en timme för tidigt.. jag börjar inte förns kvart över nio och ändå sitter jag där vid frukost bordet vid kvart över sex och kommer på vid kvart i sju (när jag redan hällt i mig kaffe och ätit upp mackan) att JUSTE! jag har ju sovmorgon..
dumfan som man är.

ursäkta min bitterhet. men det var ingen lek att ta sig upp ur sängen imorse. när man sen inser att man kunnat sova en timme till.. jaa ni hajjar grejen.

men nu är jag vaken och tillbaka i sängen, fast med datorn.
ligger och tänker i genom dagen samtidigt som jag spelar café world (he he he). funderade på att börja på boken som jag fick av mamma. men insåg att jag inte läst klart heroine diaries med nikki sixx ännu. så den får vänta ett tag. ska försöka läsa klart den i helgen.

efter skolan blir det bladning igen. vi hoppas på att bli klara idag. sen blir det fest hos ida och chrille. en helt okej fredag alltså!



en liten favorit :) från nyår.

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0