onödigt, men nödigt

för mycker fritid har länga varit mitt andra namn, eller..



1. Värsta känslan? godiset i påsen är slut..
2. Bästa känslan? veta att det snart är dags att ta studenten
3. Din första tanke när du vaknar? neeeeeeeeej!
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? fly home - billion ocean 
5. Har du någonsin varit kär? ehh, nej men jag bor ihop med min pojkvän.
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? ni skulle inte förstå.
7. Vad har du under sängen? dammschäfrar
8. Ser på? när barney raggar
9. Lyssnar på? när grannarna borrar
10. Skriv nått smart! it's legen.. wait for it.. DARY!
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? jag har nog ett och annat otalt med hitler..
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? "är det ens värt att gå på rörliga bilden eller?"
13. Vad vill du bli när du blir stor? en och sjuttio
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? hyperaktiv, pretantiös, över engagerad (när det gäller mig själv vill säga)
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? när det är dubbelavsnitt av how i met your mother på trean..
16. Vilken superhjältekraft vill du ha? röntgensyn, det skulle vara niiice..
17. Vad är du beroende av? penslar


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0