måååndag!

att rida i regn kanske inte var någon höjdare? nu har jag ont i halsen och är lite snorig.. det är sånt flyt på mig hela tiden.
idag börjar skolan igen och det känns skönt att komma in i lite rutiner igen. visst är det trevligt att kunna ligga hemma och inte göra någonting alls hela dagarna, men det känns mycket mer värt att få något gjort under dagarna.
ieftermiddag ska jag passa tjejerna för sista gången på ett tag också. lite sorligt, men det är dags att gå vidare. jag tror att det kommer bli toppen bra att få jobba på donken ett tag. komma ut i arbetslivet, lära sig hur saker fungerar och framförallt, tjäna EGNA pengar.

en mysig liten låt så här på morgonkvisten då. hehe.
lycka till med uppkörningen ida.




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0