lördag

urrk.. inatt fick man inte sova mycket. vi skulle på adidas utförsäljning imorse och martin jagade upp mig vid halv åtta. jag var hemma halv fyra imorse.. det är lika med fyra timmarssömn..

så just nu är jag allmänt död. hittade inget skoj på utförsäljningen. eller ja, jag var inte på något grymt shoppinghumör och börjar bli lagom fattig med alla studentflak och allt som ska betalas. så jag tittade på medans martin var i extas över hur billiga fotbollsskorna var. s¨å han köpte tre par olika och två kepsar som var jätte snygga.

sen dess har jag legat i sängen. martin har vart och spelat fotboll och köpt godig till mig. nu kom han hem.
så jag ska äta godis nu!



typ så här fräsch känner jag mig nu!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0