kreativitet

efter en fruktansvärd start på dagen har den faktiskt artat sig och blivit bättre. just nu sitter jag och väntar på att surmartin ska bli klar med middagen. jag ville hjälpa till men han hotade nästan med en käftsmäll.. så jag satte mig här istället.
efter skolan gick jag och ida till forum och jag köpte ny duk att måla på. likförbannat fick jag släpa hem skiten på bussen också. man möts alltid av lika förvånade blickar och höjningar på ögonbrynen när någon i min ålder kommer släpande på såkallat "konstnärsmaterial".

så nu har jag suttit och målat i fyra timmar. och ja, det känns i ryggen. har ju fortfarande inget staffli.. :(.


min sjukligt dåliga kamera dödade verkligen hela bilden. det svider lite i hjärtat att titta på den nu. för den är helt okej i verkligheten.
observera att allt jag hittills målat, ska målas mins två-tre gånger till i olika lager.. det är ett jävla slit det här med olja, haha. sen tar det ju flera dagar innan det torkar så man kan fortsätta. men det är det värt, för det är kul som fan!
jag ville mest visa hur långt man kommer på fyra timmar :)
personligen tycker jag att framtiden ser mycket ljus ut för denna tavla :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0