kickstart my heart.

gooodmorgon!

idag är det torsdag. jag gillar torsdagar! kort dag i skolan, ridning på kvällen och imorgon är det fredag. inget att klaga över med torsdagar alltså.

direkt efter skolan idag ska jag och ida springa i trapphus och "blada". dela ut lappar om en visning i finntorp. vi tjänar en hyffsad hacka på det och jag har råd att åka till gotland, jiiippie! som jag och martin förövrigt ska boka biljetter till ikväll. ååhh vad jag längtar!

på lunhen idag ska jag över till forum och kolla synen så jag kan skicka in papper till vägverket. så jag får mitt jävla körkort någon gång. för nu är jag jätte avis på ida! haha.

nej, nu måste jag klä på mig, så jag kan sparka igång den här dagen någongång.



hahah, det är inte lätt att vara ball.
jag och ida i ettan


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0