inte dum.. men..


..jag hade ett problem när jag var liten. jag tog saker alldeles för bokstavligt. jag kom att tänka på det när jag gick till gymmet idag.

när jag var liten hörde man alla vuxna prata om att de ville banta, äta mindre, tänka på vad de åt.. det var här mitt problem matrialiserade sig. jag kunde verkligen inte förstå hur man kunde bli smalare av att tänka på vad man åt..
så jag testade. tog något ätbart stoppade in det i munnen och tänkte allt vad jag kunde på det jag åt.. ehh, nu i efterhand vet jag ju att det inte funkar riktigt på det sättet, men det är kul hur man tänker när man är liten.

nu förtiden är mitt problem att jag är tvärtom, jag tar lite väl lätt på saker och ting ibland.

vän: ååhh, min gammelmormor dog i lördags och sen i fredags vart vi tvugna att avliva våran kanin..
jag: he he hehehe..
vän: .... ?
jag: åhh.. var du seriös?
vän: jaa?!

vissa dagar är man skarpare än andra. nu ska jag sova. puss och godnatt.


säga vad man vill, men jag tänkte nog på vad jag åt här också..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0