hungrig

trött, hungrig och lite ledsen..
sista gången jag passade tjejernaidag. föräldrarna hade köpt en jätte fin blomma till mig som jag fick. sen vart det massor av kramar med barnen. usch. jag som är så blödigt höll på att börja storgrina när jag stod där och sa hejdå.. inte alls kul.

jag som äter som en häst i vanliga fall har knappt fått i mig någon mat alls idag. och ändå är jag inte farligt hungrig nu. då har jag till och med gymmat.. men snart är middagen klar och jag ska trycka i mig iallafall en portion. annars kommer jag väl att tyna bort. haha.

ida klarade uppkörningen så allt var frid och fröjd på den en och enhalva lektionen jag var på idag. skön start efter lovet om jag får bestämma ;) haha.

nu ska jag hjälpa martin med middagen. sen ska jag försöka måla lite. så man blir klar med grejerna någon gång.


jag och min blivande chaufför. he he he..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0