fort europa

jag är jätte uttråkad.
har pluggat psykologi i två timmar. skrivit klart uppsatsen till imorgon. det är kul att man verkligen alltid sitter sista kvällen innan inlämning och skriver så fingertopparna glöder. sen är man missnöjd men lämnar in ändå för att det inte finns tid till förbättring.. någon som känner igen sig?

uschlo, kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig. men det är väl bara att svälja och börja om imorgon.

annars så har jag hunnit med en runda på gymmet, ben och mage. sen middag med martin och efter det plugg. nu har jag motionsabstinens, igen. det blir alltid så när jag kommer igång med träningen, då vill jag inte sluta. hehe. men det får vänta tills på onsdag, då blir det kibox med alicia för hela slanten. jag kommer inte att kunna går på torsdag. skål på den.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0