bye bye torsdag

torsdagen är förbi oh jag och martin sitter och myser i soffan med en varsin dator i knät och tvn igång. det är kul att umgås, he he..

det har gått bra idag. skolan flöt på, även om jag var där en och en halv timme tidigare än jag behövde.. sen skolkade jag och ida från rörliga bilden, som kompensation. vi hade viktigare saker att göra, som att dricka varmchoklad och planera inför morgondagen.

efter skolan for vi iväg till sickla för att hämta en bil. sen åkte vi ner till sickla strand och bladade ett par timmar. sen tog jag bussen till mamma.

när jag kom dit säger mamma: jag har köpt en present till dig.
jag: jaha, vaddå?
mamma: nej det säger jag inte, jag tänkte att du skulle få den i julklapp.
jag: men så kan du ju inte säga. du kan ju inte tala om att du köpt en present och sen säga sådär.
mamma: jaa men... det är en bok.
jag: okej.
mamma: jaa, en bok och självhjälp!
jag: jaahaaa....

jag fick tillslut boken och två fattigariddare (formbröd med pannkakssmet som man steker) och sen skjuts till stallet. väl där vart det till att rida ponny och sen få skjuts hem av mickis mamma hem till martin. han i sin tur stod och lagade tacos när jag kom hem. namnam..

nu ska vi boka biljetter till gotland :)


ibland är vi snygga :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0