as you die

barcelona vann el clasíco, så friden är given här hemma. det hade tagit husi helvete om real madrid tagit hem det. som tur är har barca "ibra"... japp, hjärntvätten är sjuk.

som tur är har jag inte sett en endaste sekund av matchen. nej jag höll mig i köket med mitt måleri hela tiden. nu däremot ska jag smyga mig in i vardagsrummet och se om det är något kvar av troja som går på trean. lite ögongodis innan man träder in i john blunds värld är ju aldrig fel. dessutom kan martin omäjligt bestämma över fjärkan längre, för nu har han fan sett fotboll sen klockan tre..
nej nu är det min tur.

imorgon är det tidig uppgång som gäller. jag och ida ska ut och blada vid halvåtta imorn. bara för att hinna klart med alla blad innan skolan börjar. så imorgon ska vi besöka ett tusen brevlådor och bli femhundra spänn rikare var. inte mig emot när det lackar mot jul.
efteråt har vi bild en lektion, sen ska vi iväg och handla julklappar, man måste ju göra det någon gång också.



nu är det krig i troja!



det är vatten i glaset mamma, jag lovar !


//carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, va bra då! ser lite gult ut, har ni rost i kranarna??

kram

mamma

2009-12-01 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0