torsdag

idag är jag ledig. en hel dag. och vet ni vad jag ska göra hela den här dagen? ja först och främst ska jag klä på mig, kanske plugga lite matte. och sen ska jag ta min röda cykel och cykla hem till min underbara mamma. sen ska jag bara vara där hela dagen. tills mickis kommer och vi ska ner till stallet.

i natt har jag inte sovit bra alls. vaknade av att jag inte kunde andas genom näsan och var sådör vidrigt torr i munnen ni vet. så jag vart tvungen att resa på mig för att dricka vatten och ta lite utav martins kickass nässpray. det känns som om halva hjärnan ska fräta bort när man får in skiten i näsan.

sen drömde jag mardrömmar ontop of all. eller ångest drömmar, ni vet sånna där som man bara vill vakna upp från. som är förvirrande och obehagliga.

nu kanske jag ska börja göra den här dagen till en dag. annars kommer det sluta med att jag sitter här hela dan.


du är starkast i världen. glöm inte det!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0