take me to places i wanna be



nu när jag ändå är uttråkad kan jag ju lika gärna fortsätta att skriva. eller hur? jag kan skriva om hur less jag är på skolan och upplägget som dom har här. att jag är less på att gå upp klockan sex på morgnarna för att hinna med allting och komma till  bussen i tid, när SL ändå aldrig passar sina tider och man på ett eller annat sätt ändå kommer försent. i övrigt har jag 38 kronor på mitt konto, vilket aldrig skulle behöva ske om jag hade ett "riktigt" jobb. jag som önskar att jag aldrig ska behöva lyfta ett finger och ändå dra in fett med stålar. jag måste nog blondera håret och börja sminka mig lite mer.. och användå rosa.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0