so what?

onsdag. igår var jag helt död när jag kom hem. så jag orkade inte ens sätta på datan. men nu har jag typ en och en halv timme innan jag ens ska gå till bussen. så varför inte.
i eftermiddag ska jag och martin handla och sen ska jag försöka komma iväg och köpa mitt gymkort och träna en runda. det var ju typ hundra år sen nu..



ååhh, vad jag hatar pollen. snor och kli i ögonen. men våren är ju här så jag ska absolut inte klaga. till och med när det regnade igår kväll gick jag och mös. för det luktade ju så där underbart somrigt och härligt. som om luften blivit tvättad. och idag ska tydligen inte bli mycket bättre. solen må vara framme nu, men tydligen ska det regna idag också. men vet ni vad? det stör inte mig det minsta.

//carro

Kommentarer
Postat av: malin

jag måste säga att jag är grymt glad att jag inte röker. Men folk som röker utgjör oftast ett väldigt snyggt objeckt för bilder.på ett härligt nonchalant sett!

2009-05-15 @ 23:08:06
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0