måndag


bild: gotland. längtar tillbaka!!

måndagmorgon och meterologerna lovar regn idag. jag lovar sol på torsdag då min fotosession äger rum. vi är ett helt crew som ska ut nu. det blir bilder till mitt fotoprojekt. och dem kommer bli döläckra. för jag vet precis hur jag ska göra och hur allting ska se ut. jag har verkligen en bild i huvudet av hur det hela ska gå till, vart vi ska fota och i vilka vinklar. fan vad kul det ska bli!

sen lyckades jag övertala min syster att följa med. ska låna hennes kamera och sen tänkte jag att hon ska få vara lite fotoassistent/ make up artist. det kommer hon gilla. right sis ;)? idag ska bli en bra dag och nu måste jag verkligen gör mig klar.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0