kapa foten!


bild: till fotoprojektet, mickis.

igår vart det inte mycket till uppdatering. anledningen var att jag tog ledigt från skolan och åkte hem till min mamma och låg på altanen och solade hela dagen :). hur skönt som helst. sen på kvällen cyklade jag ner till stallet och jobbade.
idag måste jag tyvärr gå till skolan. även om jag helst av allt skulle krypa ner i sängen igen. är helt fruktansvärt trött.. jag som sover så mycket.

idag måste jag iallafall vara i skolan hela dagen. och sen ska jag föhoppningsvis träna ikväll. om inte min fot har hunnit ramla av innan dess. kan knappt gå på vänster foten av någon underlkig anledning. har jätte ont i hälen. martin förslog att det kunde vara en blödning, mamma att en nerv är i kläm. själv tror jag att det inte finns något annat alternativ än att amputera.. seriöst.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0