ett år


bild: mitt och martins nya favorti spel, maxiyatzy. hur kul som helst, när man inte förlorar.

och idag var det ett år sen jag och maritn vart tillsammans.. ett år, det är en jävla tid.
så igår var vi ute och "firade" det. vi åkte in till stan och åt middag på mongolian bbq. jag fattar inte hur mycket mat man ska orka få i sig.. martin åt dessutom två portioner, medans jag knappt fick i mig en. även om det var en jävligt stor portion.. fast efterrätt gick ju såklart ner ändå. glass men sirap och en massa god frukt! sjukt gott.
sen hade vi tänkt gå ut och ta en öl och åkt till götgatan. men när vi promenerade gatan ner insåg vi att det var smockfullt överallt och alla var ute och förkrökade, så någon lugn och ro skulle vi inte få oavsett vart vi skulle sätta oss. så jag kom på den briljanta idén att vi skulle åka hem till orminge och hyra en film och dricka öl hemma istället. sagt och gjort.

och nu såhär dagen efter kändes det som ett utmärkt alternativ.
snart hoppas jag att emma vaknar till liv så vi kan åka ut till stallet.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0