en lyckad kväll


bild: en lycklig carro ute på stan. med en lycklig pojkvän vid sidan


oj oj oj.. idag var det inte kul att vakna, överhuvudtaget. helst av allt ville jag ha ett hagelskott i pannan när jag vaknade imorse. och så går det när man är ute och slirar till halv fyra på morgonen. men fyihelvete vad kul vi hade igår!
även om vi var runt i halva stan innan vi hittade ett ställe som vi ville gå in på. men tillslut hittade vi till chaplins bar och gled in där. jag tycker det var ett ganska mysigt ställe, precis bredvid donken på hötorget. och det är ju aldrig fel med lite mat mitt i natten. även om det inte blev det igår.
nej det stället ska ha återbesök!

stackars martin var tvungen att gå upp vid nio imorse för att åka och mecka med sin bil i sollentuna.. själv gick jag upp för en timme sen. och idag vet jag verkligen inte vad jag ska göra. det är 25 grader och inte ett moln så långt jag kan se. så att gå ut och sola känns som världens bästa ide. om någon har lust att sola med mig vill säga..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0