en dag i solen


bild: mickis från vår session :)


en hel dag i solen har det blivit idag :D helt underbart. först en sväng ner till gymmet vid nio imorse, sen grillade jag mig själv på balkongen en stund innan emma kom och hämtade mig och vi åkte ut till stallet. och där ute kan du tro att det har hänt grejer.. en häst har flyttat en har dött och en ny har kommit, på en vecka.. jag fick en smärre chock när jag fick alla dessa nyheter slängda i ansiktet bara sådär. men det var ju fint väder och min häst mådde bra. så jag och emma tog ett äventyr i solen. sen kom min älskling och hämtade mig och vi åkte till landet och solade mer och hälsade på min mamma som varit ute med båten. det är ju trots allt mors dag idag.

sen åkte jag och martin raka vägen till grillen i snake city och köpte oss middag. för mig blev det den största kebabtallriken dem någonsin gjort.. skojar inte..! och nu sitter vi och degar med varsin dator i knät.

igår kväll somnade vi vid åtta (!), en lördagkväll.
men det hade helt klart sina förklaringar efter fredagen och sen en dag i solen. så det var egentligen helt okej, tycker jag. hah.

nej nu ska jag göra klart allt med mina bilder :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0