badbomb



min svettiga springare. det har blivit en väldig massa bilder på henna den senaste tiden. anledningen är att jag tog en väldigmassa bilder på henne för ett tag sen och inte vill lägga upp alla på engång.

vet ni vad jag har gjort idag? jo förutom skola då.. direkt efter skolan åkte jag till gymmet, jätte trött och jätte hungrig körde jag ett lite lättare benpass. sen gick jag hem och gjorde iordning lite middag. gissa vad jag gjorde sen? nu kommer det häftiga, tappade upp ett bad, tände ljus, la i en rosa badbomb (en sån där som färgar hela vattnet rosa :D) och la mig i badet och läste min bok (män som hatar kvinnor) i över en timme. jag tror inte att jag har varit så avslappnad på månader. ibland är det tur att pojkvännen spelar forboll..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0