walking dead.

goddag vänner!
nu är har jag pallrat mig upp ur sängen och ätit en låååång och mysig frukost med martin. nu ska jag bara vänta tills emma vaknar till liv så vi kan åka ut till stallet någon gång, hon hade tydligen en rätt så hård kväll igår.

själv vart jag och ida iväg lurade av allas våran moa till jävla sätra... tjugo minuter från slussen rakt ut i förorten och när vi kom dit möttes vi av något som jag och ida uppfattade som obehgalig situation. en hel lägenhet full med utlänska killar i typ tjugofem års ålder, fulla och rökandes inomhus. det första dem gjorde när vi stod utanför dörren var att syna oss uppifrån och ner och sen hånflina och prata med varnadra på deras språk samtidigt som dem kollade äckligt på oss, så jag sa att jag hade astma och inte kunde gå in i lägenheten. alla köpte det och vi la benen på ryggen och åkte tilbaka till nacka. vid halvett kom vi fram till martins kompis och där stannade vi till kvart i tre någon gång.

en helt okej kväll, lite seg bara. men vi träffade mer folk än jag träffat på länge :).

nej nu ska jag och martin kolla på animal planet, våran favorit kanal! hah.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0