var är martin?

idag har jag försökt blogga upprepade gånger med samma resultat, inget alls. internet ha tagit ledigt här hemma och dess vikarie är inge vidare..
men nu hoppas jag att det funkar!

sedan sist har jag vart i skolan, vi hade foto, fick gå en halvtimme tidigare, kommer till matten och så är läraren sjuk så vi gick från lektionen och sen hade vi ingen fittkunskap, så jaaa... vi slutade vid tolv. inte mig emot som åkte hem och försökte plugga och blogga, tji fick jag när internet fuckad ur och nytändningen till att plugga falnade snabbare än den börjat glöda, det vart inte mycket gjort, eller jo, jag tecknade, drack två koppar te och såg två avsnitt av la ink.. men inget plugg dock.

efter några timmar av sölande här hemma packade jag på mig paltorna och åkte till dagis för att hämta tjejerna. vi gjorde oss ett äventyr och gick till en lekpark och gungade i tio minuter, sen var det bara att gå hem igen, stora tjejen vart kissnödig. en timme tog äventyret, benen går inte i någon höjdar fart på de där små. sen vart det lite film och fika mys innan mamma och pappabarnvakt kom hem och jag lättad kunde ge mig av hemåt mot martin korvstroganoff, mycket gott! när maten var slut och tallriken slickad hade jag turen att vinna disken (lucky me!) för att sen vara arg en stund innan jag gick ner och mötte ida och erika på gymmet för ett puls/medel pass, lika svårt och lika kul som vanligt.
vi är så fruktansvärt dåliga på det där att det förvånar mig att dem inte slängt ut oss ännu.. jag hittar på egna rörelser ibland, eller aa, mest hela tiden, bara för att inte stå still och se ut som ett fån, det är bättre att se ut som om man försöker men gör jävligt fel.. eller?

martin skulle varit hemma för en halvtimme sen och jag börjar bli lite orolig nu, tänk om han inte kommer hem och ser att jag äntligen fått tummen ur röven och flyttat alla mina kläder till min nya graderob..! what a disaster.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0