vafan..

om ett inlägg som heter fjong har publicerats nu, så skulle det ha publicerats igår egentligen. men jag vet inte riktigt vad som hände.

ni ser helt rätt när ni kollar var klockan är när jag skriver det här, helt rätt. jag vaknade vid fem i sju av att martin satt på sängkanten. " jag kan inte sova, är det okej om jag sätter igång din data och tippar?" suuck, ja okej då, bara för att han är så söt.
på den vägen är det, jag kunde inte somna om när halvnakna lilla martin sitter vid min data 35 centimeter från mitt huvud. till råge på det sken solen hur vackert som helst in genom gardinerna.

jag måste ut till stallet redan vid nio tiden idag, eftersom mitt släktkalas börjar vid tre. (det som jag fick reda på igår..)
och underbara martin kör ut mig hela vägen till hästen på ingarö och väntar medans jag rider och kör mig sen hela vägen tillbaka hem. det ska han ha en applåd för. tack hjärtat!

nu håller han på att fixa frukost till mig ute i köket, ska smyga ut och se vad det blir.
vi hörs senare.


martin förra sommaren. han hatar den här bilden. tycker att han ser "spinkig och klen ut"
haha fåfänga.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0