vad är det för en dag?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag överlvede fram till min 18års dag. lyckan är total och jag ska snart ge mig iväg till skolan för att se vad ida, elin och malin har hittat på för djävulskap.

jag väcktes tio i sex av världens underbaraste pojkvän som gick upp tjugo över fem imorse, bara för att laga scones och varm oboy till mig. underbara älskade. sen fick jag sång och paket på sängen.
två stycken presenter fick jag av martin, en låda med mina efterlängtade färgpennor och min parfym (!) som jag önskat mig sen i julas!!! NIICE :D så nu ska jag lukta gott hela dan :).

ikväll ska vi till min mamma och äta sushi. mumma.
nu ska jag möta dagen. vi hörs senare. åhh, jag älskar att fylla år ^^


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0