toaletten

jag är så jävla trött på att betala för mobilblogg sms som inte kommer fram. what the fuck!

nu gick martin till bilen för att åka och träna och lämnade mig hemma med ett uppdrag. det mest fasansfulla uppdrag av alla... städa toaletten.. *gulp*.. jag H-A-T-A-R att städa toaletten. alltid ser diskutionen om det ut så här

c: pax för att inte städa toaletten
m: du vet att det är din tur, du kommer inte undan.
c: men jag har ju gjort det två gånger i rad!
m: kanske, men när du har gjort det 100 gånger kommer du inte att tycka att det är lika äckligt längre.

där tar min fantasi och mina dåliga ursäkter alltid slut och jag måste skamset loma iväg och städa toalett helvetet.. fy fan.

nej hörrni, jag kanske ska ta mig för att göra det nu, så kan jag sitta  här och tycka synd om mig själv resten av kvällen..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0