tisdag

ännu en dag i mängden har förflutit och jag ska alldeles snart krypa ner i sängen med min älskling.
det blev inget stall idag, mamma tog all min tid och jag är alltid där för att hjälpa till, för det är ju nu som jag behövs.

annars har det varit en helt vanlig tisdag, med håltimme och en sväng i forum som slutade med ett par nya leggins och två linnen.. sånt som händer, sånt som behövs. sen efter mamma så har jag duktig som jag är läst ut min svenska novell som jag ska skriva ett tal om imorgon. sen måste jag plugga naturkunskap också. men det är morgondagens bekymmer, som jag inte behöver oroa mig över nu. en dag i taget.

nu ska jag sova.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0