söndag

söndag, vanligtvis en av de värsta dagarna i veckan, för man vet att imorgon börjar skolan igen. men idag känns den inte tung och tråkig, alls faktist! för jag får skjuts till gustavsberg av martin, där plockar emma upp mig och vi åker ut till stallet en stund.. och nu på morgonen har vi hunnit vakna äta frukost och vart i forum (!) tro det eller ej.

anledningen till det mycket tidiga besöket där var för att martin inte kunde hålla sig från att köpa en jacka han sett där, haha. så vi var där fyra minuter innan allting öppnade.

igår var jag och ida inne och lirade black jack, det gick hur bra som helst!  jag fick mycket beröm och dem tycker jag blivit duktig! sen ska man ju lära sig att jobba under press.. men det är ju sånt som kommer.

efter black jacken tog jag och ida en vända på stan, jag köpte en ny väska och sen dreglade vi runt lite i affärerna på drottninggatan, man önskar ju att man var rik...

nej nu ska martin låna min data :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0