snarton

idag slutade onsdagen tidigt för det vart något krångel med våran bildlektion. så nu är jag hemma och har pluggat en stund. vi ska ha muntlig framställning i svenska på fredag så jag ska skriva klart den idag. sen har vi muntlig redovisning av naturkunskaps uppgiften vi har hållt på med i några veckor nu, imorgon. sen har jag seminarium i samhällskunskapen nästa vecka, och sen vecka 12 har vi mega stort engelska prov med fyra miljoner glosor och vecka 13 har vi samhällskunskaps prov, även det MEGA stort och som grädden på moset fick jag en bok som jag ska läsa ut på kvinnligt och manligt ( eller fitt-kunskapen som vi nu kallar det ) i måndags, hipphurray! så jag ska säga upp mitt liv i några veckor så jag hinner plugga till allt.
nej men nu ska jag verkligen ge järnet dem sista månaderna, så att jag kan utöka min samling med VGn och göra mamma glad och stolt. fast matten är jag glad om jag får g i.

det jag vill ha sagt är att jag kommer slita röven av mig i några veckor framöver och hoppas att bloggen inte bli lidande.
nu ska jag försöka göra klart den här skiten som ska vara klart så jag hinner träna box ikväll. vi hörs.


det är bara att bita ihop och påminna sig om att sommaren snaaaart är här.
plus att jag är snarton (snart-arton) haha.


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0