ruttna ägg?

idag har jag prov i idrott och hälsa. inget jag är särskilt väl förberedd på.. men det får väl gå an, det mesta har vi ju faktiskt tagit upp på lektionerna, hoppas jag. sen har jag seminarium i samhälsskunskap imorgon och i helgen ska jag plugga till engelska provet som vi har nästa torsdag. brrr, jag ryser vid tanken på hur mycket jag har att göra nu. dessutom fick vi massa grejer till våra nationella prov i svenska B igår. två häften med ca 40 sidor i varje samckade våran lärare upp på bänken "varsågod, det här ska vara utläst och inlärt tills på fredag, plugga på det som om ni skulle ha det på ett prov!" VA!? den enda tanken som snurrade i mitt huvud var: vet du hur mycket jag har att göra nu?

så jag vart i panik tvungen att avskriva mig från två veckor nere i stallet.. vilket innebär inget jobbande och inget ridande. jag vill gråta. men på torsdag kan jag iallafall rida..

det blir till att planera in pluggandet ordentligt nu de kommande veckorna, så ikväll ska jag göra ett "pluggschema" som jag måste följa. annars kommer det inte gå så bra för mig den här månaden, och jag har verkligen inte råd att förlora betyg i några ämnen. fy fan vilket jävla helvete.


här är iallafall något som piggade upp mig en mörk morgon vid köksbordet.

this is just sick! säger ju att ni killar är lite snuskiga ibland!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0