morgonpigg

vad fan är det för fel på min digitala kroppsklocka? jag vaknar vid fyra, fem tiden varenda natt och är näst intill pigg. jag somnar ju om men ändå. sen vaknar jag när martin går upp vid sex och kan inte somna om. jag hade egentligen inte behövt gå upp förns nu. men jag var uppe för nästan en timme sen.. sick.

idag är det torsdag och jag ska inleda dagen med att faila på ett samhällsprov. för jag var alldeles för lat för att plugga igår.
sen när den här skoldagen äntligen är över ska jag möta mamma och morfar för att åka och shoppa inför middagen imorgon. ingen höjdar kul shopping kanske, men kavlitetstis med mamma är alltid kul.

jag pratade med min pappa igår och vi bestämde att han hämtar mig i stallet på söndag också åker vi till farmor och äter tårta då :). hur nice som helst.

nu ska jag klä på mig.


det liksom rycker i hela kroppen när jag hör den här låten. den skriker DANSA!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0