housewife.

det är bara en tidsfråga innan dem ringer från desprate housewives och vill ha med mig.. sen jag kom hem från skolan har jag förberett middagen, diskat och ska nu ner till tvättstugan. eller jag skulle gått ner nu, men martin hade glömt lämna kortet till tvättstugan hemma, så han kommer och möter mig vid tvättstugan vid fyra. suck, ingen ordning på honom inte.

provet gick galant. egentligen hade jag nog mest tur, för jag hade kollat på rätt grejer i boken imorse, som tur var!
men det gick iallafall bra och nu har jag HELG! underbart va?!

och nu skiner dessutom solen som attan, dock är det nästan minusgrader ute, men vad gör det när solen skiner :D?!


the new me?!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0