homie day

aahhh, underbara lediga dagar! jag gick upp vid åtta tiden och åt frukost och placerade mig i soffan med LA ink påslaget, sen har jag inte gjort något annat till nu. hur skönt som helst. anledningen till avbrottet är för att jag ska ner och köra ett medelpass med ida innan vi åker in till stan. det står black jack och bio på schemat idag. mycket bättre än svenska och naturkunskap, tycker jag.

jag får en sån jävla kreativitets kick när jag glor på la och miami ink, så jag måste ta fram mina block och tecknar pennor nästan på engång, hah. men det är bara kul att få rita av sig lite ibland. speciellt idag när jag verkligen haft tid också.
fast bilden blev inte riktigt klar.

anyhow, nu ska jag ringa upp martin och göra mig klar för att gå ner till gymmet :)
vi hörs!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0