helt lugn

tänka sig, har det inte kommit en massa snö inatt? det var väl på tiden, jag började tro att jag skulle få en snöfri födelsedag i år. men nu är jag helt lugn, allt är som det ska.

igår hade vi släkt kalas hos min mammas moster för att fira att jag fyller år. det blev underbar smörgåstårta, chokladkaka, tårta och rulltårta vilket sköljdes ner med vin och läsk. goott. mamma och hennes bästa vän hade gjort smörgåstårtorna, helt grymma!
presenterna bestod av pengar och presentkort. hur bra som helt. fick ihop tillräckligt med pengar så jag kunde betala mer än halva peace and love biljetten till martin och ha pengar kvar.

idag är det måndag och jag ska precis som vanligt till skolan och sen precis som vanligt hämta tjejerna på dagis. så det här blir en helt vanlig dag.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0