helkörd

precis vad jag är, helkörd. jag lyckas skjuta upp precis allt till sista sekunden. den här gången är det engelskan. jag som verkligen behöver få godkänt på det här provet. men jag är så osugen på att plugga nu, ändå har jag gjort det i typ 45 minuter. tur att inte martin är hemma, då får man aldrig något gjort, ja mer än att pussas och kramas alltså..

iallafall så börjar provet i samhällsekonomi kännas obehagligt påtagligt också, det skall göras torsdag nästa vecka. suck och stöööön. vi försökte verkligen plugga lite samhällsekonomi på sam lektionen idag men det är ju så jävla tråkigt.. så jag lekte lite med min kamera istället, tränade fotografisk bild, höhö..

nästa vecka SKA jag fixa att plugga till provet, jag bara ska klara det..

i övrigt köpte jag mina perfekta skor idag, och dem var precis så perfekta som jag trodde. ska ta kort på dem någon dag. om jag orkar. sen tröstade jag en martin som hade universums värsta dag och sen lagade vi middag ihop och spelade sen lite black jack innan jag klev ner till ki boxen.
nu väntar jag på att martin ska komma hem från fotbollen så jag kan duscha någon gång, börjar bli lite äcklig här borta...


samhällsekonomi, sugen någon?



så här glad var jag för att det var sol idag..



ida ser aldrig smart ut när hon förklarar något..
och elin ser aldrig smart ut när hon försöker förstå något..



en kisse som hade fattat vad man har solen till. här sitter han och solar som en galning.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0