grej of the day, snor

idag hände det en sån där grej of the day grej..

imorse när jag klev av bussen hostade jag till och kände att jag fick slem i munnen, ni vet så som man kan få när man har varit förkyld ett tag, och uppfostrad som jg är så satte jag handen framför munnen när jag hostade. jag spottade ut slemet ur munnen och rör sen på fingrarna och upptäcker till min fasa att det är slem på hela min hand...
jag försöker lite diskret torka handen på jackan men inser precisnär jag torkat av handen vad det var för något som faktisk kommit ur min mun.. juste, snor! fräääscht. när jag gråtit lite inombords tar jag tag i min ipod och upptäcker att den är kladdig, självklart hade jag hållt den i samma hand som jag höll för munnen.. smart.

när detta hände vart jag bara tvungen att berätta för elin och ebba vad som hänt och efter det så har jag berättat det för alla jag träffat idag. inklusive martin, vid matbordet.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0