goodmorning sunshine!

för första gången på hur många veckor som helst stämmde det som stod i tidningen om vädret, och vilken lycka att det faktiskt gör det. för min personliga värderrapport idag skulle vara: det är soligt som fan och helt tillåtet att bära brillor hela dagen, även inomhus!
jag älskar mina solbrillor..

mina vader värker, jag måste köpa nya skor att träna i innan mina vader får nog och lämnar min kropp. vilket inte skulle vara någon höjdare.
när jag igår kom hem från skolan lagade jag till middagen på en gång, kycklingsallad och när martin kom hem fjantade vi runt en stund innan vi gick ner till gymmet.
på väg ner till gymmet konstaterar martin att det är st patricks day och att han självklart måste få dricka en guinness efter maten.. suck, alla dessa dåliga ursäkter för att få hälla i sig en öl. varför inte sa jag, men då ska jag också ha en. martin hajjade till och tittade på mig, funderade två sekunder ryckte på axlarna och sa alrigth, men då måste du lova att dricka upp hela!
så efter middagen och duschen drack jag och martin en varsin öl och åt mazariner. dock fick jag en heiniken eftersom jag är så kinkig och inte riktigt tycker om öl. något man kanske måste lära sig att göra nu. suck. jag får öva!

japp, annars så är det onsdag idag, jag går pisslänge i skolan och det är fisk till lunch (tur att jag är den ända i hela skolan som tycker om fisk). efter skolan ska jag äta middag och sen träna kibox.

igår när vi var i centrum och handlade tvingade jag martin att gå in i skoaffären som ligger där, en affär som man har underskattat, totalt. jag hittade mina drömskor där, precis sånna som jag letat efter, in i minsta detalj. så jag ska gå ner och köpa dem någon dag i veckan, idag eller imorgon. helt underbart vilken guldgruva!



martin kör sexypose med sin älskade guinness och sitt utslag på armen.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0