go hard

att detvar tyst från min sida igår berodde på att dagen var full av saker att göra. jag och martin var och tränade, handlade och hade sen besök från norrland. min moster och hennes snubbe var här och fikade till halv tio, vilket resulterade i att det blev bullar och bakelser till middag, hah. gott men ack så onyttigt.
nu sitter jag och sliter med min filmaffisch som aldrig vill ge sig.. jag vet verkligen inte hur jag ska göra med den, jag har kommit en bra bit nu, men plötsligt dog kreativiteten ut. synd.. men jag ska nog lyckad mecka ihop något, martin får komma med idéer när han kommer hem från gymmet.

annars då? jag och ida ska in till stan och köra black jack idag, har fått reda på att jag kommer få börja jobba redan i april (hjälp!), så nu gäller det att köra hårt om man ska lyckad med det här. vilket jag hoppas att jag gör.. men känner jag mig själv så kommer jag inte att ge upp iallafall.

nu ska jag surfa lite filmaffischer och se om jag kan blki inspirerad.


här har ni bilden som kläckte idén till min affisch, och sen martins lysande namn på den.
men mer om det när den är klar.




 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0